Påskafton

Glad Påsk allesammans! Har ni haft en bra påskafton? Jag har haft en väldigt mysig lördag faktiskt. Halva släkten var nämligen här hemma hos oss och firade påsk, så dt var väldigt najs.. Har inte så mkt mer o säga om dagen faktiskt. Duschade och städade innan släkten kom och efter dt har jag bara varit med dem..
Och jag måste faktiskt sätta alla "åh, jag är utomlands och har dt så himla varmt" på plats.. DET HAR VARIT FUCKING 30 GRADER I SOLEN HÄR I STOCKHOLM (iaf hos mig) DETTA LOV, så kom inte och tro att ni har dt så himla mkt varmare än oss här.. Visst, dt har varit 18 grader eller mindre  i skuggan istället för 24, men vafan man behöver väl inte sitta ute hela dan? Man sitter ju ute när solen är framme, skit samma hur varmt dt är annars.. Gå in istället for crying out loud..
Sorry men var tvungen att dampa lite..
Har inte lagt ut denna bild.. Men på grund av lack of pictures så får dt bli denna. Det är på millan o moi från när vi var på liljeholmskajen ngra för ngra veckor sedan..
Nu ska jag ringa evelino, sen kanske kolla ngt avsnitt av jersey shore, seeeen sova
see yah!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0