Sälen

Hemma från Sälen. Fast dt har jag ju iofs varit sen kl 5, men har inte pallat skriva nåt.. Denna helg var iaf skit kul och dt var otroligt skönt att man fick komma bort från sthlm ett tag. Jag, Millan, Jonte och Elis var i Jontes familjs stuga uppe i Dalarna tillsammans med hans mamma och låtsas pappa. Två riktigt sköna föräldrar faktiskt. Vi åkte skidor/ snowboard på dagarna och åt/ spelade sällskapsspel på kvällarna. Sällskapsspel är roligare än man tror faktiskt, för man kan ju lätt sitta och spela i flera timmar utan att dt blir tråkigt. Så ah.. Riktig kul helg vare iaf. Dock så fick både jag och Millan lite skador sista dagen/ igår då vi hänkade på killarna när de skulle hoppa på en stor kudde.. lättare att visa på bild:
Precis den där faktiskt (hittade denna på google, men kan lägga ut när vi hoppade senare). Både jag och Millan slog i huvudet när vi landade, hon dock lite hårdare då hon (vig som hon är) slog i huvudet i sin pjäxa.. Man landar hårdare än man tror. Tror båda två fick en liten hjärnskakning, då vi båda mådde illa efteråt.. Menmen, jag mår bra nu, bortsett från att jag är stel i hela överkroppen. Så ska försöka flörta mig till lite massage imorrn så att jag kan dansa.. Har for fuckssake inte dansat på typ två veckor.. NOT OKEY!
Bilder från helgen kommer upp så fort Millan lägger upp dem på fejjan..
Nu ska jag nog försöka sova, ska ju komma upp till skolan imorrn också..
xoxo

Kommentarer
Postat av: aqve

svar; YES OFC!!!!! :)))))) HAN ÄR BÄST BÄST BÄST

2011-04-12 @ 22:39:53
URL: http://aqve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0