Snowboard, check!

Gah! Imorrn blire att åka till Sälen! Can't fucking wait! Så det är anledningen till varför jag inte har skrivit tidigare. Jag har varit så upptagen med att packa och fixa allt. För dt skulle vara typiskt mig att glömma ngt viktigt, eller kanske inte viktigt men iaf behövande. Sååå, har varit nog med att verkligen tänka på vad jag verkligen behöver där uppe.. För nej, jag ska inte alls vara där i typ 4 dagar så man kan inte alls köpa det man har glömt (om det är ngn toalettartikel lr så).. (a)
Meeen, nu blev jag fan trött.. Ska krypa ner i min lillasyrras säng i natt igen (sov där från igår till idag) bara för att den är så stört mkt skönare än min säng. Och syrran ligger inne hos mamma inatt, så parfectamente!
Aja.. Natti natti då! Och see yah på söndag! Dock så ska Millan ta med sig sin data upp så kanske blir att skriva ett inlägg iaf.. Fast dt säger jag ju alltid när ja reser bort.. AJA!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0