Fredag

Idag vare sista dagen på ettornas M.UN. Ganska tråkig dag faktiskt.. Eller alltså, förmiddagen var inte så kul bara för att jag blev så himla irriterad.. Men på eftermiddagen gjorde vi inte så mkt, bara delade ut pris till vissa ettor. Så var helt okej.. Efter skolan mötte jag Tess. Vi gick och fikade/åt på ett skitmysigt fik på drottninggatan. Sen gick vi runt och kollade lite i affärer. Fick med mig ett par örhängen, två armband och en body lotion. Det är typ shoppingrunda á la emilie.. Handlar vääääldigt sällan kläder.. Vilket är riktigt synd faktiskt.. Kanske inte så konstigt att jag inte har ngra kläder. Men jag tycker sverige har ett så himla tråkigt utbud av kläder. Rätt ut sagt så har de flesta butiker tråkiga (fula) och färglösa kläder.. DOCK så hade H&M massa färgglada kläder i deras divided avdelning nu.. Så ska väl få unna mig lite kläder därifrån.. Men ska ju till london i juni, så måste spara pengar till det..!
Bara för att fylla ut inlägget lite så lägger jag ut lite bilder från förrförra sommaren då jag var i London..
Sprang ju på Justin Timberlake när jag var där..
OCH THE BEATLES! Unbelievable.. Näe men såklart var jag ju på Madame Tussaudes (?)..
Och jag var ju där dt året MJ dog, så de hade en extra avdelning för honom med en stor skärm där de visade videos och spelade musik med Michael Jackson. Dock så var själva dockan dåligt gjord faktiskt..
Mitt gamla hus :)
Min lilla unge som jag tog hand om under den veckan..
Näe men nu ska jag fortsätta kolla på BB, my love.. Hahaha, fy fan va jag skrattar! Så jäkla sköna!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0