manna

Halloj
Har inte pallat skriva de senaste dagarna, men kan väl lika gärna slänga in ett nu bara för att liksom...
I fredags var jag som sagt bara hemma o kollade film. Kollade på en till film efter Hair faktiskt, vilket måste nämnas. Filmen heter Blue Lagoon och var bra, dock så var ju inte skådespelarna så speciellt bra vid vissa tillfällen.. men jag gillaren ändå.
Ja, den är ganska gammal.. men ah som sagt, den var bra.. Och de som gillar mycket naket kan ju slå sig ner och kolla på denna..
Igår jobbade jag och efter dt mötte upp Anna Banana. Vi åkte hem till mig, satt ute och solade i ngra timmar, åt, fixade oss och sen drog iväg. Vi skulle nämligen till Solna för årets första utomhus "gathering". Näe men vi träffades ute vid en brygga typ och satt där i flera timmar.. Var faktiskt väldigt mysigt och kul, för dt var människor där som jag inte har träffat på skit länge, så kan ju inte bli annat än kul.
Idag vaknade jag och anna upp hemma hos mig och satte oss och solade igen. Fan va härligt väder dt är alltså! Blir helt paff! Meeen, man ska inte ta ut segern i försprång.. Rätt som dt är kommer dt väl börja snöa lr nåt.. Så njuter när jag väl kan. Sen efter solningen iaf, så drog vi till dansen. King style vare idag och vi började på en ny korre (lr JAG började på en ny korre för jag var inte med förra veckan när alla andra började på den). Den var faktiskt kul.. när man väl kommer in i den. Fast dt har jag dock inte riktigt lyckats göra än, meeen känner på mig att den är kul när man har tränat på den lite mer...
Bilder på moi och anna innan dansen:
Anna og jeg
Manna
Bulle
og jeg igen
Nuuuu blire sängen.. Är trött, men egentligen inte.. Måste väl sova dock, vill ju inte gå upp as sent imorrn.. Måste ju njuta av solen.. FÖR VI HAR JU LOV MADDA FAKKAS!
Natti natti
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0