Långfredag

Holahola
Igår efter att jag skrev inlägget så gick jag och Nicole ut ett tag eftersom dt var så varmt o skönt och sedan kollade vi på filmen "The Tourist". Den var väl helt okej, men lite förvirrande.. Det var meningen att dt skulle vara "Ahaaaa"- känsla i slutet, vilket dt också var, men näe.. dt var lite för invecklat.. Nicole sov här även inatt och idag har vi bara ätit frulle och slappat..
Vet ni vad jag gjorde idag då?! (alla mina vänner som brukar sova över blir nog glada nu).. Jo, jag köpte en ny säng! Härligt va? Såhär ser det alltså ut i mitt rum just nu:
Och kolla madrassen, mmh mmh mmmmh! (för alla er som inte vet så har jag haft en otroligt oskön säng med en otroligt hård, platt och oskön madrass så har vissa mornar vaknat upp med skit ont i ryggen.. Sååååå, dt var dags för en ny säng). Detta kanske inte är världens bästa säng, men tar allt som är bättre än min gamla säng och madrass helt enkelt.. Så jag är nöjd!
Nu blire mat!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0