sista lovdagen

Ååååh vilket bra humör jag är på! Har under dagen gjort gaanska mkt på engelskan och dansen gick awesome, så e happeey! Vet inte vad dt var, men idag kändes dt så jäkla bra när jag dansade.. Kände mig snygg (a), kände att jag satte stegen, dansläraren var på superhumör och ah.. allt var på min sida idag.. NAJS!
Menmen, nu ska vi inte sitta här och vara glada.. Imorrn börjar skolan = helvetestressen börjar igen..Så får inte känna mig FÖR lugn och optimistisk, måste börja tänka nu och en månad framöver: du hinner inte, du måste plugga nu, inte snart jäkla latmask, utan NU! Så måste jag tänka...
Just nu kollar jag lite BB och kollar runt lite på nätet.. Måste plugga lite ikväll också tror jag.. Lr så renskriver jag bara dt som jag har skrivit i ett häfte och sedan sover? För måste erkänna, är redan trött..
Kollade på Step up 3 i veckan och tycker faktiskt att den var, mkt dans vare, me like! Så dt får bli att jag lägger ut en klassiker som var med i filmen, Freak- Estelle ft. Kardinal Offishall:
Natti natti
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0