Snusk varning!

Jahapp, då är man sjuk igen. Eller igen, dt var väl ett tag sedan jag var sjuk, men känns som om jag precis var dt.. Har kanske berättat om mina äckel halsmandlar? De som tar hela skiten när jag börjar bli sjuk/ är sjuk? De är iaf i farten igen.. Har enda sedan i lördags kväll haft skitont i dem, ingen aning vfr.. Just nu gör dt inte super ont i just halsmandlarna, utan nu är jag helt "förstoppad" i hela huvet. Usch va dt lät fel, men ni fattar vad jag menar. Är täppt i näsan, halvt döv för att själva näs/öron kanalen är helt förstoppad med slem och så är halsen slemmig.. Mmm, vad mysigt dt låter.. Näe men får väl skippa dansen idag också. Ska ju till Sälen på torsdag, så borde kanske försöka bli frisk till dt.
I helgen har jag gjort rätt så mkt. I fredags var jag dock hemma. I lördags jobbade jag och sen åkte till Jonte för en liten filmkväll. I söndags mådde jag inte så himla bra på morgonen, men tog en superkur med ngra alvedon och brustablett, så mådde jag bättre efter ett tag. Vid 12 åkte jag, mami och syster till uppsala för att hälsa på min moster. Hon har varit här i Sverige i ngra veckor nu, men ska åka tillbaka till Japan på onsdag. :( Efter ett tag kom fler människor, bland annat kusiner och morbröder. Mycket trevligt vare..
Nu ska jag börja plugga, svenska nationella tal blire.. Kuuuul..
Bild från nian
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0