Dont stop the party

Halloj halloj
Kom ju hem från öland i förrgår kväll, men har inte pallat skriva förrän nu..
Igår åkte jag nämligen till Millan vid 2-3 nån gång o hemma hos henne badade och solade vi på en brygga som ligger nära henne.. Väl där kom även våran fina vän david som bara bor nån kvart ifrån millan, så alla vi tre låg där och stekte lite med jordgubbar och naturgodis.. När solen väl var framme så att säga, usch fan vad kallt det blev när dt blev molnigt.. och ännu värre vare när man hade badat, då blev man ju kall som en isbit.. Usch usch..
Efter dt iaf gick vi hem till millan och hade en liten myskväll o så sov vi alla där och idag åkte ja hem vid 10 för att millan skulle jobba.. Lite mysig kväll sådär va..
Hehe en bild från förra sommaren när vi va o bada vid millans brygga..
Idag ska jag träffa min fina vän Nicole och så ska vi sola lite vid Älvsjö badet.. Sen ska jag hem till Jonte på liten filmkväll..
Och vart åker jag imorrn?? Till underbara lilla Larsbo. Med ungefär samma crew som förra gången, minus Lily och nån mer..
En låt som jag har fastnat för sen bara ngra dagar tillbaka är denna låt med Black Eyed Peas.. Hörde den på radion o bah: "oh, den här är ju bra, vfr jag har inte laddat ner den tidigare?" Så ah, long story (no not really) short så köttar jag den på ipoden nu.
Enjoy!
Nu blire duscha.. See yah!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0