Got a secret. Can you keep it?

Hello hello
Jag har blivit besatt.. Jag gillar inte att vara besatt.. Undra vad dt kan vara som har gjort henne fast, tänker ni.. Jo dt är faktiskt pga en serie. Har ni hört om "Pretty Little Liars"? Kolla inte! För då kommer ni bli lika fast som jag är.. På typ tre dagar (en natt, två halvdagar) har jag sett 14 avsnitt.. Varje avsnitt är typ 45 min långa.. Vilket blir 630 minuter.. Vilket är 10.5 timmar.. Jag har spenderat 10.5 timmar de senaste tre dagarna på att kolla på denna jäkla serie.. Men DEN ÄR JU SÅ HIMLA BRA! KAN INTE SLUTA KOLLA FÖR BÖVELEN! Det är inte en typisk "tjej serie" eller komedi serie, utan det är så mkt annat som händer samtidigt så ah.. den är awesome iaf..
Sammanfattningsvis så handlar serien om detta:
"The series follows the lives of Aria Montgomery (Lucy Hale), Spencer Hastings(Troian Bellisario), Hanna Marin (Ashley Benson) and Emily Fields (Shay Mitchell), four girls whose clique falls apart after the disappearance of theirqueen beeAlison DiLaurentis (Sasha Pieterse). One year later, they begin receiving messages from a mysterious figure using the name "A" who threatens to expose their secrets. At first they think it's Alison herself, but after she is found dead, the girls realize that someone else knows their secrets, — including long-hidden ones they thought only Alison knew.
Wikipedia for the win!
Och introt:

Me like!
Så ah jag rekomenderar verkligen serien.. Men bara om man har myyycket tid över..
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0