Lunch brake

Helloo
I'm back in school now, lr dt var jag redan i onsdags, men känns iaf skönt att vara tillbaka och börja skolan på riktigt. Min vagel är nästan borta, det syns knappt nu iaf, men det är fortfarande en liten bucka kvar. Så vi får se när det har försvunnit helt och hållet..
Har inte bloggat nåt för att dessa dagar sen i onsdags har varit rätt så hektiska och att jag inte haft riktig tillgång till en data..
I onsdags iaf så gick jag i skolan och efter det åkte jag och Millan hem till mig och chillade lite där och sen på kvällen var det tjejmiddag på en restaurang i stan (The laughing duck) för att fira finfina Nicole som fyllde 18. Mycket mysigt, men själva restaurangen var inget att rekomendera. Dyrt, maten var sådär (portionerna var mesiga och ceasarsalladen jag tog smakade inte ens ceasarsallad) och personalen var otrevliga som satan.. Meeen som sagt så var det trevligt iaf. Grattis igen Nicole!
Dedikerar en finfin bild på finfina Nicole!
Igår började vi halv 9 och slutade 11, men jag och mill åkte lite tidigare för att åka hem till henne. Girl- and alonetime was needed. Så var där hela dan och kvällen och myste.
Idag började jag 9.. hade lektion till 10.. Gissa när min nästa lektion är.. Halv fucking 3.. Sååå åkte hem och hinner vara hemma i typ 2 timmar (nu är dt väl en och en halv kvar..) och chilla lite innan jag ska åka tillbaka. OVÄRD dag, men måste på nästa lektion..
Sååååååå, nu ska jag kolla på senaste avsnittet av Pretty Little Liars, wiiiiiii vad jag har väntat på det.
Herrå!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0