Sista dan innan skolan börjar..

Hello helloo..
Har inte pallat skriva nånting de senaste dagarna föör ja.. Har inte pallat helt enkelt. Men kan ju säga att i helgen var jag på släktfest i uppsala då jag träffade massa släktingar (typ sysslingar och deras barn osv) som jag aldrig har träffat förut, samt min "vanliga" släkt (morfar, kusiner o morbröder osv) såklart.. Det var riktigt kul.
Från i måndags till igår var jag på min fina vän Lilys landställe med henne, millan o jonte. Ute på en ö i skärgårn med ingen toa (alltså fanns det bara dass) och FULLT med äckliga bitandes myror.. MEN, det var såklart mysigt iaf. Vi badade även ifall dt var lite halvdåligt väder och så skrattade vi vääääldigt mycket. Så vi hade kul.
Tjejerna som var där..
och den ensamma pojken, här med hans hund alva och lilys hund misha, så bara massa tjejer..
Idag solade jag, städade och gjorde om lite i mitt rum samt var på Ung 08 och kollade på när människor från min dansskola uppträdde. Mycket bra av alla måste jag säga. Och så såg jag maaaaassa kändisar! Eller okej.. näe inte "massa", men 2 st.. hon där bloggaren paow och nån blond kompis av hennes som jag kände igen (så kan väl inte kalla henne en kändis menmen) ooooch Million Stylez! Han var inte uppe på scen, utan han stod på sidan av typ bara ngra meter ifrån där vi gick.. COOLT måste jag säga..
Det får vara allt.. Ska lägga upp videorna från idag nån dag i helgen. för nu ska jag SOVA. Ska fan upp till skolan imorrn.. USCH o fyyyy..
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0