The voice

Sååååå, bra väder eller? Lust att dra och bada någon?
Regnet verkligen ÖSER ner.. Om dt inte blir översvämning nånstans i sthlms området så blir jag väääääääldigt förvånad.
Därför låter det kanske ganska konstigt att jag bestämt mig för att gå på the voice. Men i torsdags när jag var på dansuppvisningen i kungsan så träffade jag och anna våran danslärare sickinhead och han sa att han skulle vara med på the voice och uppträda med crossfire.. Såååå, då måste man ju gå såklart.
Det står på smhi att dt ska sluta regna till kvällen så dt får vi väl hoppas på..
Ska lite smått börja göra mig i ordning nu, ska åka in till stan till 6 så oh my gard har bara en och en halv timme på mig! Näe men jag måste komma på vad jag ska ha på mig o sånt skit..
och
See yah!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0