Första skoldan

Jahopp, första dan i skolan idag då. Känns helt fel att börja på en fredag, för idag var verkligen en otroooligt onödig dag.. Vi kunde lika gärna ha börjat på måndag.. Aaaaja. Var kul att träffa alla igen (har dock träffat de flesta på sommarlovet, menmen) och se alla nya treor och tvåor. Japp ni läste rätt, vi har fått massa nya treor och tvåor för att kunskapsgymnasiet i kista (och jag går på ett kunskapsgymnasie) har stängt ner så många därifrån har börjat i våran skola (dt har blivit en helt ny N3 klass och flera klasser i tvåan tror jag). Så ja.. massa kistakillar (och tjejer.. -.-) har börjat.. mhmm.. Fast till min besvikelse var dt inte så otroligt många som såg bra ut... Ajaaaa. Jag överlever nog.
Efter vi slutat vid 11 (vi började vid halv 10) så satt vi vid kajen ett tag och sen åkte jag och Millan till jakan för att jag skulle klippa mig. Så i två timmar satt hon där och väntade på att jag skulle bli klar. Starkt jobbat måste jag säga. Såhär ser dt ut nu:


Man ser kanske inte så bra, men färgade lite mörkare (eller det var ju satta färg som i topparna, men för typ halva håret upp till hårbotten var dt mörkare..). Och så klippte jag topparna och luggen. Me like.
Nu sitter jag här själv och kollar på gamla avsnitt av BB, är skittrött så har inte pallat göra nåt ikväll. Don't blame me, okee?? Första dan sen.. ah javenne.. då jag behövde gå up 7..
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0