Once in a lifetime moment

VARNING FÖR LÅNGT INLÄGG (men måste berätta hela historien)..
Så vad hände igår då?? En "plötsligt händer det" moment inträffade, that's what hände! Det var verkligen helt sjukt. Jag, Millan och Anna åkte in till the voice igår (träffade också alex och oliver där), vi kollade på alla artister fram till Crossfire och efter de uppträtt gick vi för att se ifall vi såg våran danslärare bakom scenen. Men vi kom ju inge längre än stängslet som avskärmar backstage. Vi ser inte våran danslärare först, men Millan är ändå envis och står o sträcker på sig och försöker se hnm. Då från ingenstans tar en tjej tag i Millan och bah "kom här". Millan som blir skit förvånad och förvirrad grabbar tag i mig och drar med mig dit tjejen drar henne. Då säger tjejen:" här ta mina två backstage pass, jag behöver dem inte" (eller nåt sånt). Vi blir såklart mega chockade, men vi tar passen utan att fråga några frågor. Och så vipps så kommer vi in bakom scenen och kan hälsa på våran danslärare. Anna blev såklart skitsur för att dt var just jag och millan som fick passen, men vi sa att vi skulle komma tillbaka ganska snabbt så att hon kunde ta ett av passen och gå in hon också. Men iaf, väl där inne så var dt inte så mkt kändisar för de flesta hade gått därifrån redan. Men en som var där va Danny. Och fy in i helvete vad snygg han är. Man har ju sett på TV och bilder o sånt att han ser bra ut men ooouf INGET slår hnm in real life alltså. Och dt bästa var att han va skit trevlig, skit flörtig och ställde mer än gärna upp på bild. Me like him even more now!
Anna fick komma in ngra minuter senare också för att våran lärare gav henne ett nytt pass, så vi stod där inne ett tag och pratade med hnm.
Kvällen slutade iaf med att Millan och Anna drog vidare till efterfesten, men då jag inte är 18 än (TVÅ FUCKING MÅNADER!!) så vare bara för mig att dra hem. De fick dåligt samvete för att de skulle gå utan mig, men jag pushade dem att gå. NÄR igen får man en chans som denna liksom??? Bara att få komma in bakom scenen är en once in a lifetime experience, så tänk att gå på efterfesten..
Danny på scenen. Hans uppträdande var nog enligt mig bäst. Asgrym dans av Danny (och hans dansare såklart) och hela publiken var skit hype och hoppade och dansade.. Så dt va coolt.
Men såklart så va Crossfires uppträdande grymt bra också. Delad förstaplats med Danny. Sickinhead var ofc awesome!
Jag och Millan med snygga Danny..
Jag och Millan med våran danslärare Sickinhead..
Här också...
Anna och Danny
Hur dt såg ut in le backstage..
Nu fåre va nog! Sorry för dt långa inlägget.
Nu blire att.. ja inte göra nånting egentligen.. Bara slappa lite.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0