Kul att man spenderar första skoldagen hemma.. med en tomat i ögat..

Varför händer så konstiga saker mig? När vi "äntligen" börjat skolan och jag faktiskt ser fram emot att gå till skolan och bara komma igång med allt, vad händer då? Jo då får jag en fucking vagel i ögat.. Javet att dt låter skitäckligt.. Och dt äre också.. Igår var dt bara en liten "buckla" liksom, men när jag vaknade idag och såg mig själv i spegeln.. Mitt öga är röd som en tomat och 10 gånger så stor än vad dt brukar vara.. Och vad dt svider! Usch.. Så blev ingen riktig första dag i skolan.. Aaaja.. Får hoppas på imorrn.
Tänkte att jag kan lägga ut klippen på när mina kompisar uppträdde på Ung08. Laddade precis upp dem på youtube sååå måste liksom lägga upp videorna här också..
Nu ska jag hämta min älskade ice coffee och ah.. Kan ju knappt se nåt, men ska försöka kolla på tv och så får jag se..
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0