Home again

Hemmaaaa igen.
Har varit ett par sköna dagar med bara Millan o Jonte uppe i dalarna. Dock så är dt ju väldigt lätt att bli uttråkad där, speciellt när dt är pissväder som dt var igår.. Men större delen av tiden lyckades vi ju underhålla oss själva, så dt var ju bara kul. Tog faktiskt bara foton på vägen dit i bilen, iiiinga fler, men Millan tog massa med sin nya iphone så när hon lagt ut dem kommer de upp här..
Medans kan jag lägga ut lite bilder från millans överraskningsfest..
Jag och fina lily
Becca, Alex och ballong millan
Hehe millan tyckte inte dt va kul att bli överraskad.. men med lite jäger från kussen så blev dt bra..
Millan när hon öppnade min fina present
Sen på kvällen badade vi..
Fina Jossi och hennes amerikanska pojke Henry
Aja, pallar inte lägga ut fler... Hehe..
Ni får också en låt som är en av de låtar som jag alltid kommer förknippa Larsbo med..
Where them girlz at- David Guetta ft. Flo Rida & Nicki Minaj
Me like.
Nu ska ja kolla lite tv och bara chillaxa hemma.. Har knappt varit hemma på sommarlovet, så känns skönt att sova i min egen säng för en gångs skull..
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0