Canoa

Ganska långtråkit dag idag.. Hade två timmar matte på förmiddan och sen engelska, WS och svenska på eftermiddan. 9- halv 4.. Segt.. Menmen, helt okej.
Gissa vad jag sitter och dricker nu.. Behöver inte ens säga dt. Har inte kunnat dricka min älskling på över en vecka nu eftersom kaffe ger starkare mensvärk. Speciellt för mig. Fast dt är såklart från person till person. Så nu dricker jag min kära ice coffee igen.
(ja, cp bild. Men ville visa linnet)
Dålig bild på vad ja hade på mig idag.. Men en riktigt slapp outfit!
Avslutar inlägget med house låten vi körde korren till igår. Laddade in den till ipoden igår så har gått runt och dansat till den hela dan idag. Den är skit skön.
Canoa- Dj Gregory & Gregor Salto
Nu ska jag pluggish naturkunskap!
see yah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0