Fy fan

The Walking Dead. Fy fan vilken äcklig serie.. Den kom på efter big brother och man har läst att den är så bra i tidningarna, så tänkte att ja lika gärna kunde se vad dt va för nåt.. Men fy fan.. Usch, hatar zombie filmer. Eller, dt är väl inte själva zombiearna som är obehagligt, utan jag hatar, HATAR, "hoppa till" filmer. Alltså att dt från ingenstans kommer fram ngnting, och så sitter man och spänner sig så mkt att man hoppar till.. Fan vad jag hatar dt. Mina nerver klarar verkligen inte sånt.. Men ändå sitter jag här, kan inte sluta kolla, med ljudet av. Och fan, nu händer dt grejer! EEEEEEY, hela New York city full med zombies! Fy fan! Och huvudpersonen är fucking ensam såklart! Gud va raoligt!
ja ni... kommer inte sova gott inatt efter att ha sett detta avsnitt iaf...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0