matte bajs

Hello
Sorry att ja inte bloggat på ngra dagar, men har helt enkelt inte pallat.
Igår hade jag iaf dans, house. Var mkt kul och vi fick lära oss massa nya steg som vanligt. Sååå, mycho funny.
Idag hade jag matte prov och please lord, låt mig ha fått bra resultat! Det köndes bra efteråt, men man vet ju aldrig.. Hoppas ja får G bara så är ja nöjd.. Annars idag har ja haft engelska och svenska, har inte fått så himla mkt gjort kanske, men mer än vanligt. Så skönt. Egentligen borde jag råplugga nu, men vill verkligen förbereda mig inför björnrike nästa vecka.. Får helt enkelt spara massa dokument och papper (eftersom jag inte har internet där uppe) så att jag kan jobba lite där.. för dt måste jag, lr måste försöka iaf hoho..
Lägger in en dancehall låt. Har ALLTID undrat vad denna heter när vi har kört den på dancehall passen, men som förra låten så har jag glömt bort hur den går i slutet av passet. Men så helt random i förrgår lr vad dt var, när ja sökte runt lite på Vybz Kartel låtar, så kom den. Fatta att jag blev lycklig.
Vybz Kartel- Touch a button nuh
Nu ska jag gå och sminka av mig och borsta tänderna mm.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0