torsdag a la bajs

speciellt tillägnad bild till anna och nicole.. u know why...!!
mmm... "bakade" mackor (ungsbakade mackor)
Nämen kolla, där kom en till tillägnad-till-anna-och-nicole bild
Har inte riktigt så mkt säga om denna dag förutom att den var långtråkig. Speciellt spanskan på eftermiddagen. Om jag skulle kunna, skulle jag hoppa av spanskan anyday!
mohahahahah, så jävla söt! Ska lätt lära mitt barn detta.. Ska vara första saken den lär sig.. Inge prata och gå här inte. Utan evil look!
Min egna tolkning a la web cam!
hahahaha.........................................
.......................................................
.......................................................
.......................................................
*grr*
nu blire plugg a la spanska lr svenska.. får se..
xoxo

Kommentarer
Postat av: Nicole

Hahahahah tack memilie!! Men det är ju verkligen din bild-min xD Och fyfan vad gullig imitation du gör av bebisen!! <3

2011-02-24 @ 23:04:45
URL: http://worthit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0