Kaos dag

Rolig dag idag, lr vad säger ni? Blev lite: "ahapp", imorse när ja kollade ut genom fönstret, så försökte inte ens skynda mig för att ta ett tidigare tåg, skulle komma för sent either way. Var iaf klar halv 8 och mamma skulle också åka då så vi gick ut till bilen, satte oss i den och så började mamma försöka köra upp från the driveway (carporten, "parkeringsplatsen", ligger en bit neråt från vägen istället för uppåt).. Tror ni dt gick eller? Hell no it didn't! SÅ dt var bara att börja skotta hela uppfarten (nerfarten), en halv fucking meter snö (ungefär.. lr nåt..). Till sist kom pappa ut och hjälpte till, men fortfarande.. Vägen var inte plogad (som den fortfarande inte är btw) och dt blåste som fan. Tyckte så jäkla synd om mami, skit svårt att ta sig upp på vägen.. Men 15 min senare gick dt. Inte nog med dt. När vi väl kom ut på vägen så vare en bil som hade fastnat mitt i vägen, så dt tog extra 5 min. Sen när ja väl kom till stationen, så woila! mitt tåg var inte försenat, ALLS! Seriöst faktiskt. Tågen MOT bålsta var dock en halvtimmes försenade, men inte från bålsta. NAJS! Så kom bara 20 min sent.. Tyckte aningen synd om dem som hade en timmes förseningar.. Så att en fjärdedel av skolan, var i skolan kanske inte var en sån överraskning. Sen kom dt bästa! Tror ni att maten kom fram till skolan? Näe dt gjorde den inte.. SÅ vi slutade vid 11.. Efter två lektioner.. Hade kämpat mig till skolan och så måste man åka hem bara ngra timmar senare. Karro, som också hade kämpat sig till skolan, bor på Ekerö.. Gick några bussar ALLS i sthlm vid 10-11? Näe.. Kommer man till eller från Ekerö utan buss lr egen bil? Näe.. Så hon följde med mig hem. Dt tog relativt snabbt, eftersom vi precis kom när dt ett och ett halvt timmes försenade tåget kom till centralen. Efter dt gick dt smärtfritt.. Hade tur idag. *knack knack ta i trä*. Vi gick och åt på BK, sen gick vi hem till mig och kollade sex and the city 2. Hon åkte för kanske 2 timmar sen och fick ett sms för typ 20 min sen att hon kommit hem. Så ah.. Kaos! Borde inte ens ha åkt till skolan idag..
Oj sorry för dt lååånga inlägget.. Men har varit en cp dag, och dt måste man få dela med sig av.
Inga planer för ikväll.. Känns som om dt mesta är ödelagt idag/ikväll.. Så stannar hemma och kollar film (A) Just nu kollar jag på Alpha Dog med Justin Timberlake. Har sett den nån gång innan, men var länge sen..
Ah, den är bra... Och justin.. Mmmmm!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0