14e februari

(Gud va blek jag är.. me hate winter)
Its sun madda fakkas! Synd bara att dt gör så att dt blir fricking kallt.. Bara -10 just nu.. Imorse var dt allt mellan 15-20 minus. Kul.. Nejnej, man håller inte alls på att frysa IHJÄL så fort man går ut. Jag som var så glad för att våren äntligen var påväg..
Snart ska jag iaf börja åka mot Solna och dancehall queen. Oooh, me längting!
Juste, dt är ju alla hjärtans dag idag ja.. Har inte märkt av dt så värst mkt idag förutom att de stod och delade ut gelé hjärtan på stationen och i skolan. Plus så hängde dt lite pappers hjärtan i skolan också.. Men tyvärr är dt ingen dag jag kommer fira så värst mkt, förutom att jag tror att mamma har förberett en alla hjärtansdag middag. Blir nog mysigt.. Synd bara att man inte fick lite annan slags kärlek idag bara.. Höhö.. Näe men fick mycket kärlek när ja sa hejdå till millan idag. Den jäveln drar ju till Thailand imorrn.. Me hate her for that.. Från 15 minus till 30 plus.. Herrå!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0