Usch och fy

Fy fan vilken dag alltså.. Matte i 2 timmar på förmiddagen och sen 2 museum på eftermiddagen.. Så var rätt så trött när jag åkte hem.. Rekord för trötthet på länge helt klart! Mina fötter kändes som bly, så gick typ och släpade fötterna samtidigt som ja såg ut som en tant i hållningen.. Menmen, dt första jag gjorde när ja kom hem var att ta min ice coffee, så nu är jag pigg.
Nu på kvällen har jag suttit och skapat samt redigerat min och millans blogg som vi ska ha till civics (samhällskunskap). Så den kommer handla om samhället och så.. Inte så kul kanske, men ah.. där ska vi iaf skriva våra åsikter.. Lägger ut namnet när vi kommit igång på riktigt med bloggen..
Bara för att fylla ut lite så lägger ja in Christian Walz nya låt från melodifestivalen. Tyckte fan inte den var bra ibörjan, men ju mer jag har hört den, ju bättre blir den.. Så ah, dra på högsta volym och lyssna!
Like Suicide- Christian Walz
See yah!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0