bästa någonsin!

Vet ni vad ja kollade på precis?? Jo, Fem Myror är fler än Fyra Elefanter! Vi har 4 vhs, med inspelade program från 90 talet då dt gick i repris. Fy fasen vad jag kollade på FMÄFÄFE när jag var liten. Märker nu när ja kollar på vhs:en att jag kan mestandels av programen bara för att ja kollade på dem så ofta. Och vilka minnen man får, detta är kult fellas! Det var fem myror, pingu, bamse, olika (främst de äldsta, typ snövit, djungelboken, pinocchio osv) disneyfilmer, björnes magasin och bolibompa som gällde för mig under mina första år i livet..
Haha, denna kollade jag precis på, är med i andra programet.
I love it, love it, love it!
Och sen finns det ju latjolabjan lådan:
Vi har till och med en film från när ja liten då ja är brasse och skriker : "Magnus o Eva, kom hit!" Å så har ja en väska med massa gossedjur o så ropar ja på mamma och pappa (som är magnus och eva) o så kör vi samma scen.. Oh, me love!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0