Mi clap it

Guuud va jag är trött.. Pallante! Så kan inte förvänta mig att få ngt gjort ikväll.. Menmen, min helg då:
I går åkte jag runt 9 med pendeln och mötte eve, papi och johan för att sedan åka till våran kompis vinne som hade avskedsfesten för en annan kompis Fanny, som jag berättade om igår. Det var verkligen hur kul som helst. Det är ju alltid kul att vara med massa vänner samtidigt som man träffar nya människor. Så mkt roligt helt enkelt. Dock så var själva hemfärden efteråt hem till johan i solna inte så värst smärtfri. Sitta på en kall station i mer än en timme för att tåget vi väntade på hade orsakats av skadogörelse, för att dt tåget sen skulle tas ur trafik så att vi fick sitta och vänta ännu längre.. Sa jag att dt var typ 20 minus ute? Vare kul? Näe.. Men vi kom hem tillslut iaf, säkert köldskadad för resten av mitt liv.. Menmen.
Och idag har jag gjort vad?? Dansat såklart! Och gud va kul dt var idag! Vi har två danslärare, den ena mkt bättre än den andra, och idag var den bästa ensam och då blir passen mkt roligare.. Venne riktigt vfr, men så äre. Vi lärde oss en GRYM korre. Dock så ser ju inte jag lika grym ut när jag gör den, men alla var helt mesmerized efter hon visat den. We like. Här är låten till korren:
Aidonia- Mi clap it
Kollade precis på Big Brother premiären och FY FAN VA BESVIKEN JAG ÄR. Vad har hänt?! Det är ju ungdomar man vill följa, inte massa 30 plusare som "vill bryta mot strömmen".. Visst om 30 plussaren är singel och ungdomlig. Men wtf, vfr ta in massa torrbollar? Åh, aja.. kanske blir intressant. Ska iaf försöka följa dt. Tycker BB är underhållande, me like it.. Förstår inte vfr folk är så anti det. Ja, dt är löjligt, men dt är ju dt som är dt roliga, hallåå!?
Nu ska ja snart sova tror ja. Är så sjukt trött, dock så har vi sovmorgon till halv 11 vilket är skönt. Vi ska ha tema dagar imorrn och tisdag.. får se hur dt är..
Natti natti!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0