Bildbomb

Vet ni vad jag hittade precis?.... Det jag har letat och letat efter ända sedan jul, men som försvunnit spårlöst.. Jo, min kamera sladd såklart! Jag hade ett så tydligt minne att jag hade lagt den ngnstans och tänkt: "glöm inte att jag lägger den här nu"... såklart gjorde jag dt. Men stod för bokstavligt talat 10 min sen (okej, nu när ja har skrivit klart inlägget, kanske 50 min sen), medan jag gjorde ett nytt försök att hitta sladden, och kollade på/mot en låda som jag kommer ihåg att jag hade lagt sladden i förut (men trodde jag hade bytt ställe) och tänkte: "snälla, var inte så dum att jag inte har kollat i den än.." Men jo, där låg sladden.. Jiho, är super glad att ja har hittat den, men fan.. kunde jag inte ha tänkt på dt stället innan?
Så nu när ja kollar igenom bilderna så är dt ju sjuuukt många bilder som ja inte har kunnat lägga ut.. Hur många som helst.. fan då.. då måste jag faktiskt lägga ut dem.. Nu.. Okaj.. Dt är väl bara att börja då..
Från innan jul ngn gång:
(payback nicole!!!)
(juste, vi kollade på bio den dagen)
(och vi var nästan helt ensamma i biosalongen, kom två till personer typ)
julavslutningen:
(tog lite egobilder efter avslutningen)
jul hos farmor o farfar:
Naglar (nu kan ja äntligen lägga ut BRA bilder på dem aqve gjorde åt mig och millan):
(Millans)
(Mina)
Sminkning innan nyår:
Sååå, nu pallar ja inte lägga ut fler. Och dt här va, vadå? 20 bilder? Av typ 140.. Så dt finns måååånga fler att checka in, mycket skräp.. Men mycket bra.. Så flörta in er hos mig, så kan ni få se mer.. Bojakasha! Kanske kommer endel ut på fejjan, vem vet.. hihi
Nu ska jag nog sova. Måste upp relativt tidigt imorrn för att packa klart dt sista. För vid 3- tiden åker vi mot farmor o farfar i Gävle, för att sedan på söndag fortsätta uppåt. Men skriver imorrn och säger hejdå innan ja åker. Kommer ju inte blogga på en vecka, så ett litet avsked ska ni allt få!
Natti natti!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0