slapp

Fan va skönt! Klarade naturkunskaps provet faktiskt bra idag. Är nöjd. Speciellt med VG- MVG frågorna, speciellt en av dem. Så, ah skit skönt. Därför orkar jag inte göra något speciellt nu på kvällen. Har rå pluggat nu de senaste dagarna, så nu ska jag bara vila upp mig till imorrn. TAGGA, TAGGA, TAGGA! Så ska kolla på de senaste 90210 avsnitten som har kommit ut nu!! Gaaaah! Fattar inte vfr jag inte har sett dem än.. Menmen, nu kan ja se tvåååå på raken! Me like! Så ska jag ladda ner lite låtar också så att jag har mkt musik till bussen imorrn..
Såg precis lite på Glee då de sjöng Imagine av John Lennon.. Åh, gud vad jag älskar den tolkningen men framförallt själva sången såklart . Så himla fint. Blir helt tårögd varje gång jag ser den. Speciellt när Mercedes sjunger samtidigt som killen "pratar".. Btw..han är fan snygg..
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0