dead

Jag. är. död... Bokstavligt talat. Efter ca två och en halv timme med dancehall och våra lärare så är jag helt slut i hela kroppen. Orkar knappt sitta upp by myself, så nu sitt/ligger jag i min säng med en gigantor kudde bakom ryggen. Men fan vad värt dt är alltså. Har nästan helt säkert bestämt mig att jag ska köra dancehall fortsättning. Ja, dt var svårt och piss jobbigt, men jag gillar utmaningar och tror jag behöver ha dt också. Så blir dans tre dagar i rad framöver. Dancehall Queen style- måndagar, House- tisdagar och Dancehall King forts.- söndagar. Hoppas ja kommer palla skolan samtidigt.. I'll make it work!
Låtarna vi körde koreografier till idag:
Nybörjar klassen:
Voicemail- Get up
Fortsättnings klassen:
Aidonia- Nuh Par Wid
Nu blire att kolla solsidan och sen läsa i antingen engelska lr spanska boken..
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0