Matt me babey

Pallade inte skriva igår, egentligen inte nu heller, men får bli ett litet inlägg ändå. Igår hade jag dans, House. Mkt roligt, men blev inte super duper trött som jag har blivit på queen och dancehall. Men guuud vilken träningsvärk jag har i baksida lår.. Kan knappt böja mig ner 90 grader (rakt framåt alltså). Det är troligtvis en blandning från lördag, söndag, måndag och tisdag. Sååå, ah.. Var inte super kul att gå upp i trappan i skolan idag kan man väl säga..
Idag har varit en långtråkig dag. Onsdagar är den dagen i veckan man enkelt skulle kunna skippa, iaf förmiddagen. Matte i två timmar innan lunch och engelska + svenska på eftermiddagen. No fannii. Menmen, har varit helt okej ändå..
Kollade på senaste avsnittet av 90210 igår... *dreggel*... Min snygging Matt Lanter blir bara snyggare och snyggare. Åh.. Bara därför får ni en liten bildbomb på min snygging, med bara massa nya bilder.. Ååååh, me like.. Bästa bilden är lätt den tredje med Adriana aka Jessica Lowndes..
*åh*
mhmm..
we like a man in a uniform.. or at least in a sexy fireman uniform.
Alltså.. Kolla ögonen...
Åååååååååh! No more words needed...
Imorrn blire att ha gympa lektion med ettorna.. Dans står på schemat. Kommer nog bli ruligt, får vi hoppas..
Kollar på Mean Girls som går på tv. Var hur länge sen som helst som ja såg den, men dt är ju en klassiker så man kan se den om och om igen.
See yah!
xoxo

Kommentarer
Postat av: Wissem Essabah

matt I'love you sooooooooooooooooooooooooo much

2012-01-05 @ 20:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0