2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Mycket, men typ höll i en alligator, började tvåan hoho (a) osv 

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade godisförbud lite halvt så höll dt i ett halvår sen körde jag bara att ja åt på helger.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Not that I know of..

4. Dog någon som stod dig riktigt nära?
Riktigt nära var vi ju inte, men min låtsas mormor dog.. plus en kille i skolan, som man bara visste vem dt va..


5. Vilka länder besökte du?
Usa och åre.. räknas åre?? näe skoja, men bara usa o sverige

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Kanske skulle va kul med en liten romans (a) va inga seriösa år 2010..

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
datum vet jag inte men älmsta helgen, dagen vi sa hejdå till joss, dagen vi sa hejdå till lily och nyår framförallt

8. Vad var din största framgång 2010?

att klara av ettan antar ja, riktigt bra också

9. Största misstaget?

att bli kompis med millan.. näe skoja bejb <3 näe men javenne faktiskt..


10. Har du varit sjuk eller skadat dig?

Förskyld har jag varit, men tror inte ngt allvarligare.. inte skadat mig heller *ta i trä*

11. Bästa köpet?

Mina byxor ja köpte i usa, mina skor ja köpte i usa

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Mat -.-

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?

När mina underbara vänner gjorde en överraskningsfest för mig och två av mina kompisar. Ja, jag erkänner, blev rikligt sur i början men uppskattar dt verkligen nu i efterhand. 

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
California Gurls- Katy Perry ft. snoop dogg

starstrukk- 3OH!3 ft. kary perry

Love the way you lie - Rihanna
Just the way you are - Bruna Mars

Dah Style Deh- Busy Signal

Dance & killy dem- Beenie man

osv..

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Har varit ledsen fler gånger än 2009 skulle jag tro, men med tidigare tidigare år så har dt varit ett bra år, har ju börjat dansa for fuck sake!

16. Vad önskar du att du gjort mer?

Tränat skulle ja ha gjort.. fast var riktigt duktig med dt första halvåret sen under det andra gick det neråt.. Och nu under tvåan skulle ja ha lagt ner mer tid på att plugga.. har mest stojat runt..

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
att ja tog skolan så lätt, skulle ha pluggat mer effektivt

18. Hur ska du tillbringa julen?
År 2010? Då var ja i gävle hos farmor o farfar med familjen

19. Blev du kär under 2010?

Kär? näe.. i dancehall 

20. Favorittidning?
eh.. metro? (a) läser inga skvaller tidningar längre..


21. Favoritprogram på TV?
the big bang theory, biggest looser (a), och 90210 såklart!

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Hata är ett starkt ord men dt finns många som jag Ogillar starkt nu som ja inte gjorde i början av året

23. Bästa boken du läste i år?
måste nog vara ngn bok ur min vampyr serie, vilken vet ja inte

24. Största musikaliska upptäckten?
DANCEHALL in my <3

25. Något du önskade dig och fick?
att åka till usa.. och mkt mer men dt var nog det största

26. Något du önskade dig men inte fick?
en ny säng (a) näe men ska faktiskt få dt snart, så no worries

27. Årets bästa film?
Harry Pottah kanske.. easy a.. inception! finns säkert många många fler som ja inte kommer ihåg nu


28. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Jadu.. va i skolan.. kommer inte ihåg faktiskt ^^

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Absolut.. bla mer dans och mer träning..

30. Vad fick dig att må bra?
Vännerna, familj, släkt, dans osv osv


Kommentarer
Postat av: milli

fyyy faaan för dej emme!!! gaaaah, tasko :P haha <3 u babeh

2011-01-09 @ 17:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0