beach kropp 2011 here we come!

Utvecklingssamtalet idag gick bra. Är en exemptionell (?) elev! Näe men dt var väl bra, förutom att ja ska sänka mina mål i vissa ämnen. Kan ni gissa vilka? Matte och spanska kanske? Ah matte och spanska...
Efter samtalet gymmade jag i ca 1 och en halv timme. Var huuur skönt som helst att komma igång igen. Måste gymma iaf en gång till den här veckan... Måste.. Och btw, gissa vem som tränade samtidigt som jag... Tänkt klart? Iaf han ni vet från idol för typ två år sen, han som vann.. Kevin Borg tror jag han heter. Han och hans flickvän iaf.. Antar att dt var hans flickvän iaf. ^^
Menmen, efter jag gymmat så ringde tess mig för hon hade låst ut sig.. Och ingen av hennes föräldrar skulle komma hem på flera timmar så hon tvingade med mig till stan för att äta. Sagt o gjort, åkte från årstaberg, där ja va när hon ringde, till stan. Vi åt donken och efter dt gick en "snabbis" till JC där dt var "halva reapriset" så både jag och tess fyndade.. Najs.
Nu ska jag plugga el español.. Har muntligt prov på torsdag.. usch.. menmen.. måste göras.
Istället för att ta en bild på mitt ny duschade jag så får ni en gammal bild från florida..
Vill bli brun.. Måste sola snart..
See yah!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0