Jag mår illa, som en gorilla

Igår var dt riktigt kul. Var med anna och nicole hemma hos nicole. Och med dessa tjejer så finns dt alltid ngt o prata om så dt var super. Som sagt, vi pratade, säkert i flera timmar och sen så dansade vi lite också. Och ÅT CHIPS och KAKOR. Mycket najs.
Nicole och Anna, fångade med sina personligheter på bild..
Hela idag och igår har jag mått illa. Fattar verkligen inte varför. Vid vissa tillfällen förstår man ju vfr man mår illa, som tex när man har fått hjärnskakning lr nåt.. Men nu har jag bara mått illa, utan att spy.. Så vette fan vad dt är.. Hoppas dt går över snart alltså, för att må illa är en riktigt obehaglig känsla.
Såg för kanske en halvtimme sen att jag bara har en halvtimmes lektion imorrn, så känns lite onödigt att åka till skolan då.. Så är alltså ledig! Wihoo! Riktigt skönt. Ska plugga imorrn då också! Behövs! Menmen.
En prinsessas dagbok började precis på tv4+ så ska kolla på den nu med syster..
See yah!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0