trööööööött

Pallade inte skriva igår, men slutade vid 1 typ så jag och millan åkte hem till mig. Vi ååååt, kollade på lite yt klipp och sen kollade på dirty dancing. Det för att jag har varit sugen på att se den enda sedan jag gjorde dt där inlägget med bästa filmkyssar. Millan var up for att se den såååå vi såg den. Älskar,älskar, älskar den filmen.. Och Johnny är så otroligt sexig! Kanske inte så otroligt snygg i ansiktet o så, men han är sjukt sexig bara för att dt är Johnny Castle liksom.. Och visste ni btw att han (patrick swayze) är 35 när filmen spelades in... 35?!?!?! Han ser ju äldre ut än vad han spelar i filmen, men trodde inte han skulle vara äldre än typ 31-32 iaf. Och baby ska ju vara 17 i filmen, men jennifer grey var 26 när filmen spelades in.. Wierd.. But I like it anyway!
Var tvungen...
Efter millan hade gått, ringde Ifrah och Aqve och undrade ifall ja ville hänga med dem hemma hos aqve ett tag.. Och eftersom jag bor max en kvart ifrån aqve så tyckte jag att dt lät lockande. Och fan, dt var länge sen ja skrattade så mkt alltså. Är alltid kul att träffa dem, speciellt tillsammans.. Så jäkla roliga.
Idag var dt en helt vanlig dag i skolan.. Skit tråkigt.. Har varit huuuur trött idag som helst idag också. Var pigg på morgonen, men sen vid lunch och efter lunch bara sjönk mitt humör och fick ont i huvet.. Igår var dt ju ändå väldigt slappt eftersom ngra av lärarna vi hade då var borta.. Så blev bara hungrig på eftermiddagen, men idag blev jag hungrig, trött och slö på samma gång.. Idag slapp vi inte en enda lektion.. Så gick till 4.. Kul dag liksom, 8.30- 4.. Ska nog gå till 5 egentligen, men tror inte vi ska dt längre..
Menmen, är FÖR trött för att börja med ngt plugg.. Vi har ju redan fått kanske 4-5 olika uppgifter så måste ju börja i tid med allt.. men pallar inte andra dagen i skolan..
Vi avslutar med en sommarbild från florida, denna bild har jag ju även som profilbild på fejjan..
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0