Min fredag

Hello!
Har varit dåligt med uppdatering de senaste dagarna, men dt har faktiskt inte varit mitt fel. Internet hemma har inte funkat så har blivit galen..Men nu funkar dt iaf, får se hur länge.. Men passar på nu iaf.
I torsdags fyllde min älskade Evelina Andersson år. Hon har varit min bästa vän ända sedan vi började umgås på riktigt i 9an. Så jag har alltså varit bullen ända sedan dess.
Grattis min älskade Eve!
Igår var den mest stressade dagen på länge. Eves födelsedags fest skulle ju vara på kvällen och igår på morgonen så kom jag på: vänta jag har inte kommit på vad jag ska ha på mig på festen.. PLUS att jag inte hade packat ngt allt till kvällen. Kanske ska säga att jag inte skulle hinna hem efter skolan och göra alla dessa saker. Så var tvungen att springa runt och stressa på morgonen, under en halvtimme också.. Får magsår bara jag tänker på dt.. Menmen, hann med allt jag skulle göra så är glad. Och festen var rolig också. Dock så hände dt mycket saker som fick dt att bli lite kaos. Men allt som allt så var kvällen rolig. Men jag säger bara dt, såhär går dt när ngn annan än eve planerar en fest (henne pojkvän planerade denna). Menmen.. Som sagt, dt var kul.
Nu ska jag börja göra iordning mig, blåsa hår och så. Ska till Nicole sen nämligen. Hennes mamma är inte hemma, så vi ska vara ngra tjejer där och bara ha en liten tjejkväll.
xoxo

Kommentarer
Postat av: aqve

haha ja, men vet bara att de är ett band med gammla gubbar...haha men ingen aning typ om en låt som dom gjort...? :D haha baaad guurl !

2011-01-15 @ 17:51:43
URL: http://aqve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0