Karma's a bitch

Kom för typ 20 min hem från skolan. Har varit en jobbig dag kan jag säga.. Bip test + styrketest som första lektionen.. Bip testet vid kvart över 8 eftersom jag missade förra veckan.. Kul? Näe inte riktigt.. Och så styrketest direkt efter dt.. Kan ni förstå att jag är lite död nu? Fast dt har gått över lite nu, men när vi kom tillbaka till skolan.. ayayay. Kunde knappt gå, benen vek sig stup i kvarten. Och gå upp för trappan? näe..
Aja.. Resten av dan på torsdagar är ju screwade eftersom man är trött från morgonen, hela dan (om that made sense). Så är ganska så logiskt, rätt så trött nu. Fast, drack precis min is kaffe så blir väl piggare snart.
ja.. dom har ice coffee på donken i usa... gissa om jag drack dt när ja var där.. näe gjorde faktiskt inte dt! drack starbucks istället :) men om dt skulle finnas här i sverige.. oooh, jag skulle vara stamkund.
Juste! En ganska så pinsam sak hände idag på vägen hem.. Jag och anna stanna kvar ett tag efter vi slutat och när vi gick ifrån skolan så pratade vi om vilken "karma's a bitch" dag anna hade haft.. Hon hade sagt "snön smälter nu" och så snöade dt idag.. Hon hade sagt "wow, vad mkt pengar jag har på mobilen" så skulle hon köpa ngt i en sån här automat som finns på perronger, då gick dt inte att genomföra första köpet så hon smsade en gång till, när men då togs dt betalt för två köp (alltså blev hon 40 kr fattigare på mobilen). Och sista saken var att hon hade tänk imorse: "nu tar jag ett tidigare tåg så kommer jag tidigt och bra till idrotten", tror ni inte att hennes tåg fick strömavbrott imorse då? Aja iaf, hon hade en "karma's a bitch" dag. Så på vägen från skolan så skämtar och driver vi på "tyska". Alltså att vi bara tyskar till alla ord.. Väldigt kul faktiskt. Men tror ni inte då att han som går på tunnelbanan en station efter liljeholmen är tysk? Jo då sitter vi där och driver ganska högt ändå, och bah ich has liben haben durmfstraft osv osv. Och då ser ja att han sitter och små fnittrar/ler lite, men tänker; näe, han kan inte vara tysk.. han kan inte dt.. Så vill vi veta vad snygg är för att en kille i annas klass kunde säga "jag har en snygg rumpa" på tyska, då hör vi den här killen säga ngt (vad snygg heter på tyska) och våra misstankar var besvarade. Ja, han var tysk. Så dt blev lite pinsamt och awkward..
Dt var dagens historia. Nu ska jag snart äta, sen blire att läsa massa sidor i "advanced biology" boken till naturkunskapen.. Åååå jag längtar.. Not..
see yah!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0