girl talk

helloo
Idag har jag inte gjort ett piss. Bara suttit framför datan typ.. Men har verkligen inte orkat göra ngt annat. Känner dock nu att min nacke och rygg är helt stela, så måste nog göra ngt annat imorrn.. För jag har väl berättat att vi har tre studie dagar nu mån, tis, ons? Najs huh?? Så måste ju såklart plugga, men gymma måste jag göra ngn gång under dessa tre dagar, kanske även två gånger? Dt är målet iaf, sen får vi se hur dt går med dt...
Just nu har jag ett väldigt intressant samtal med min älskade charlotta som är i usa.. Har sagt att jag har haft intressanta samtal förut.. detta slår alla dem andra med hästlängder kan jag säga! hoho, me like!
Så i brist på bilder lägger jag ut en på lily..
Min absoluta favvobild på min babe..
Ska nog antingen kolla vad som finns på tv, lr kanske kolla vilka filmer jag har på datan som jag inte har sett.. för lägg dags är dt ju inte än ofc..
Rihanna- Cheers (Drink to that)
Ny låt ja har upptäck med rihanna från hennes nya platta Loud. Mkt bra enligt mig.. Me like
see yah
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0