Tjockis

Halloj. Hemma nu. Igår va jag hemma hos Nicole med anna och klara. Skit mysigt verkligen. Dock så känner jag mig så otroligt tjock idag. Fan va vi (jag) åt mkt onyttigt.. Inge chips och godis, men kakor, semla och rulltårta... Fett, fett, fett. Och dt blir man ju så himla mätt på också.. Blää. Menmen, dt var gott! Vi kollade lite lets dance och sen parlamentet. We like parlamentet. Så ofc pratade vi mkt och lallade runt som min bror skulle säga. Mkt naaajs.
Idag har jag varit inne i stan och sumpan och kom hem för ngra timmar sen. Ikväll ska jag nämligen till tess på en liten tjejkväll med mkt av det goda.. om ni fattar vad ja menar. ;)
Näe men blir en kväll med tjejerna helt enkelt.
Beenie Man- Hmm Hmm
Me likie this song. Vi lyssnade på den ngra gånger igår. It's awesome.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0