18 års partaj

Vaknade vid halv 12 idag av att hemtelefonen ringer. Pallar inte springa ner till nedervåningen för att svara men antog att dt va mamma eftersom ja är ensam hemma idag (bror spelar hockey cup i västerås). Försökte somna om, men så typ 5 min senare ringer dt igen så skyndar mig upp, kubbar ner och hinner precis svara: "hej dt är elsa, är frida hemma?"... bitch... väckte du mig för DET? ayayay... Sen dess har ja bara legat i sängen och sovit, pratat med eve i telefon, kollat tv, kollat datan osv. Just nu kollar ja på "Americas most smartest model", som alltså handlar om dumma modeller. Ganska underhållande o se på faktiskt. Dt första en kille säger på hans presentation är (han får frågan: "Are your family native born Americans?"): "No, we're all from California.." *tystnad* "North California..". Ja, då förstår man lite hur programmet kommer vara. Alltså underhållande..
Här är en video för att demonstrera:
hoho.. som ni ser är många rikligt o..kloka..
Och är jag helt pantad om jag tycker André är kinda sexig?
Ja menar.. kolla kroppen.. Han beter sig som ett douchebag, men endå..
Ikväll ska ja på fest hos min long-time kompis som fyller 18. Så grattis Jenny! Vi har spelat basket sen vi gick i, 2an- 3an? men har tappat kontakten. Nu på senare tid har vi hittat varandra igen genom Malin eftsrom de går i samma skola, så mkt najs enligt mig.
Grattis igen, Jenny Jansson!
Snart ska jag nog börja göra iordning mig, måste platta håret så ah..
see yah!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0