Sound of music

Har inte pallat skriva ett inlägg idag men får väl göra dt nu. Igår va kul. Dock så gillar ja inte att gå på fester här i jakan området just för att dt alltid är ngn där som man har känt/ känner igen osv.. Så var dt igår också.. Eller alltså, visst dt är skit kul att träffa på människor man känt tidigare och kan prata med men... när dt är människor man inte vill träffa på så är dt en helt annan sak. Menmen, what to do. Hade kul ändå.
Idag vaknade jag vid 1, satt halva dan med lillebror och hans kompis och kollade när de körde wii/ höll på med datan och sen hjälpte jag dem att skapa en blogg.. Otroligt seriös blogg.. NOT. Näe men de började skämta om kissie och bloggare in general så de bestämde sig att de också ville ha en blogg. Om ni vill bli deras första läsare, klicka här.
Efter dt kollade vi på Sound of Music som ni kan läsa på deras blogg.. Dock så var dt bara jag och frida som kollade. Fick ett ryck av att se den, så ah vi kollade på den. Älskar verkligen den filmen, dt bästa är ju att man har sett den tillräckligt många gånger så att man kan de flesta låtar. Iaf refrängerna. Bästa låten:
Do re mi.. Åh va ja älskar den minsta flickan, Gretl.. Så himla gölli. Visst blir ni sugna på att se den nu? huh huh?
I kväll har vi också sett Mein Kampf.. usch säger jag bara.. Mådde nästan illa när ja såg den. Den handlade inte om andra världskriget eller koncentrationsläger, bara när hitler blev som han blev.. Inte roligt att se. Kan inte lägga ut ngn trailer eftersom filmen är på tyska så dt finns ingen trailer med subtitles. Men tycker faktiskt man ska se den, speciellt eftersom man har pluggat så mkt om andra världskriget. Helt rubbad kille.
Blev fan rädd när ja såg filmen ^^
nu blire snart att sova, men är fan inte trött än..har ställt om mitt dygn helt nu alltså.. not good.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0