Best movie kisses

Igår när ja sökte på dirty dancing kom dt upp en video med "best movie kisses" så fick för mig att göra ett inlägg med mina bästa movie kisses, de som jag har kommit på nu iaf. Så ja satt halva natten igår och i ngn timme nu att försöka komma på filmer jag tycker har de bästa kyssarna, hoho.. Så ja, här kommer de (utan inbördes ordning):
Dirty dancing. Alltså detta måste ju vara den mest romantiska och memorable scenen någonsin. Blir helt till mig när ja ser den.. (a) Men vilken tjej blir inte det? Varför är inte dagens killar såhär? Take notes boys..

(spola fram till 1.10)
The notebook. Sorry för den dåliga kvalitén men denna var fan den enda man kunde bädda in.. Men iaf spola fram och kolla scenen.. Asså.. man vill ju att detta ska hända med en själv. Att man tror att dt är över men sen visar dt sig att han fortfarande älskar en.. ååhh.. Haha lyssna i bakgrunden också "it still isnt over", sett den för många gånger kanske?
Titanic. Klassiker. Vem kan säga emot?
Mr. and Mrs. Smith. Ingen klassiker men gud vad jag älskar den här scenen. Dock så är dt ju helt fel låt -.- men hittade ingen annan video. Ah, me like.
Spiderman. Spola fram till 1.20. Också en klassiker kyss.
He's just not that into you. Gillar verkligen den här också. Lite mesig är jag väl att detta är en av mina favo filmer men åh.. what not to love liksom?
P.S I love you. Kanske inte den mest romantiska kyssen just, men älskar scenen, kanske för att ja älskar filmen så mkt.. Gud börjar gråta bara ja ser trailern.. HEMSK film.. Kunde han inte ha återuppstått lr nåt? Men jaja.. älskar scenen iaf.
The Parent Trap. Spola fram till typ 1 minut och se till 3 min. Åh.. Min absoluta favorit film från min barndom. Kan ju inte inte älska slut scenen /kyss scenen då liksom..
Dear John. Älskar filmen. Älskar Channing. Och älskar denna scen.
Step up. Spola fram till 2.20 typ. Som sagt, älskar channing så älskar filmen så älskar denna scen (A). Dt bästa är ju att de två är gifta i verkligheten.
She's the man. Ja, hmm, som sagt, gillar channing. Näe men kanske inte världens mest romantiska kyss men filmen är bra, hittade ingen annan kyss scene från den.
Never been kissed. Typisk hollywood film, men gillar den ändå. Speciellt kyss/ending scenen. Man behöver bara kolla till typ 2 min btw.
Näe men nu fåre vara slut.. Pallar inte leta upp fler. Det blev ju ändå 12 st, not bad.. Aja.. Ska gå upp och kolla tv nu. See yah!
xoxo

Kommentarer
Postat av: Lily

ÄSKAR DITT INLÄGG!!!! DEAR JOHN ÄR BÄST DOCK!!! jag bara ÄLSKAR den filmen över ALLT annat!!! <3<3

2011-01-08 @ 04:41:22
URL: http://charlottarundin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0