sista lovdagen

idag då.. Vaknade vid 1, blev skit sur på mig själv för ville vakna innan 12 iaf så att jag kan vända tillbaka dygnet.. men nejnej.. Sen kom familjen hem med donken för att de varit i barkaby outlet, så fick bästa frukosten: ceasar sallad. Javet, dt är väl inte så mkt nyttigare än en hamburgare meny.. Men dt känns nyttigare iaf. Måste verkligen börja äta bra igen nu.. Har ätit baaad under hela lovet så måste börja äta rätt och träna nu efter lovet.. Vill ha tillbaka min bra hälsa. Sen blire ju dans också!! Så måste vara i form till dt också (måste ha fysiska hälsan.. MUSKLER OCH KONDIS FÖR FAN!) Sååååå, inge mer donken varje dagför mig inte (brukar väl inte bli varje dag, men inte lika ofta iaf)!
Efter vi ätit åkte jag och mamma till centrum. Mitt mission var att hitta ngt på gina, ngt nytt liksom... Tror inte jag har köpt ngt  nu under julen vilket är riktigt fail.. Men är ingen riktig shopping människa.. Om dt är mkt folk pallar jag inte, så har undvikit att kolla och prova i affärer nu under julen.. Men iaf, hittade inget på gina, dt är ju så jäkla litet här i jakan.. men köpte lite smycken på lindex (a) hallå, dt va smycken för 20 spänn.. Kan inte motstå.
Nu kollar ja på One Tree Hill. Det är ny säsong lr hur? Känner inte igen dt från förut iaf.. Och Haylie (?) är ju gravid igen :O najs!
see yah
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0