vittra visit

Ledig idag igen dårå. Eller har "studiedag".. Så kom för ett tag sedan hem från att ha varit på min gamla skola. Både jag och eve var lediga idag så vi ville passa på eftersom dt var mer än ett år sen vi hälsade på i vittra. Så dt var faktiskt kul.. Man får sånna flashbacks och minnen. Så otroligt kul vi hade, men är väldigt glad över att grundskolan är över. Och tycker så synd om dom som fortfarande går kvar.. Grundskolan var så surrealistiskt, man levde i sin egna lilla barnsliga värld, i jakan, trygga jakan.. Sen blev man tvungen att växa upp och åka utanför jakan för att träffa nytt folk.. Lr så blev dt för mig iaf som inte skulle under ngra omständigheter stanna kvar i jakan. Usch.. Näe, skulle inte komma på tanken att stanna i jakan.. Menmen, alla känner och tycker olika.. Det var iaf kul att hälsa på. Dock så kollade alla "små" och små barn på en som om man typ återuppstått från de döda, som om man dör när man gått ut grundskolan liksom. Man existerar inte längre för dem, så dt blir som en chock att se att "fan, man fortsätter leva sitt liv efter vittra...". Men aja, tyckte dt var lite kul..
Eftersom dt är studiedag och jag knappt har pluggat ngt så har bestämt mig för att få ngt gjort. Har precis börjat och ska fanimig bli klar med spanskan idag. Muntlig prov in my butt säger jag bara.. Hatar muntliga presentationer, har alltid gjort.. Speciellt när dt är på ett språk man inte kan.. Kuuuul.. Sajk.. Aja.. Kanske skriver senare.. Förhoppningsvis om att jag är klar med spanskan..
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0