Grattis<3

Hello! Lånar farfars data nu, hade glömt bort att han hade en här på öland.. Sen vi kom hit i fredags så har vi inte gjort mycket alls, idag var den dan vi faktiskt har gjort nåt annat än att bara sitta inne (det var ju väääldigt däligt väder igår också). Vi var i Borgholm och träffade min moster och hennes man som är här över sommarn och som har en lägenhet här på öland (men bor i Tokyo och har ett hus i Uppsala också). Mucho mysigt.. Men ah, anledningen till dt här inlägget var egentligen att säga grattis till min mormor som skulle ha fyllt år idag, vet dock inte hur mkt hon skulle ha fyllt, men vill säga grattis ändå.
R.I.P. och GRATTIS min älskade mormor Brita Hising som dog alldeles för tidigt. Miss yah, men vet att du finns hos oss varje dag <3
Nu blire att sätta sig i solen ett tag och läsa lite skvallertidningar.. Måste ju fördriva min tid på nåt sett liksom..
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0