Som lovat.. Bilder från Kalifornien 2011

Först var vi ju i San Francisco. RIKTIGT COOL STAD. Det är ju fan som en berg o dalbana att åka sånna där cable cars (spårvagnar)som de heter, upp och ner i staden. Har ALDRIG sett en så backig stad med så otroligt branta gator.. Helt unbelievable.
(tänk o parkera på den här gatan liksom..)
(Under större delen av tiden i san fran var dt väldigt kallt och blåsigt, kallare än i sverige t.o.m. och på kvällen räckte det verkligen inte med de halvlånga byxorna och tjocktröjan jag hade på mig, var FÖR kallt alltså..Men värt dt.)
(Påväg ut med båt till Alcatraz fängelset. Var riktigt coolt, men lite otäckt..)
(Ååååååka spårvagn..)
(Vid Golden Gate bron)
(I Muir Woods, med de stoooora träden)
(Vi stannade till på vägen till LA ganska mycket och kollade bland annat på världens mest fotade träd.. FETT coolt träd! Elleeeer..?)
(Vi stannade också på donken mitt ute i ingenstans, och vi fick ÄNTLIGEN värme!)
(Melle med energi tuggummin.. Venne riktigt ifall de fungerade, men var lite roligt iaf)
(Framme i LA! Här åkte vi till Santa Monica och åt med systers kompis o hennes familj)
(Visade bild på denhär förut, o dt va verkligen den största efterrätten ja nånsin sett..)
(Hollywood! Kändistouren)
(Standard..)
(Kan visa nåra kändishus, så de jag visar är bara nååågra av måånga. Men dock det var ju inte många man såg mer än ett tak och/eller en gate. Det över är Jennifer Anistons hus)
(Det huset man såg absolut MINST av, över Calle Vista skylten med grått tak, och gissa vilkas hus dt kan vara? Jo Tom Cruise och Katie Holmes såklart!)
(Huset där MJ bodde i innan han dog, vilket var även där han dog)
(hehe.. där Lindsay Lohan crashade med bilen när hon blev busted för DUI)
(Hollywood walk of fame)
(Puck från Glee hade singning för sin nya skiva där i Hollywood.. SNYYYGG!)
(Fortfarande i LA, men när vi var på nöjesfältet Six Flags. Den här var LÄTT den bästa riden. Man åkte supersnabbt bakåt, 90 grader rakt upp, fortfarande bakåt, och sen supersnabbt ner framlänges.. AWESOME!)
(Hoppar ngra dagar och kommer till de sista dagarna när vi var på en resort utanför San Diego)
(Melle, jag, papsen)
(Jag och syster)
(Sista dagen, man ser inte men då var jag väldigt brun/röd)
(Me and my sistah på flyget hem)
(Och sist men inte minst, när vi flygit i 10 timmar och mellanlanda i Amsterdam och satt o väntade i 7 timmar.. det var kul som ni kan se på bilden.. Jag var inte alls dödstrött..)
Sååååååååå, det får vara allt.. Fy fan har suttit i mer än en timme med dt här nu.. Aja, ska ätish nu och sen packa.. Idag bär det av till Öland och Farmor o Farfar vettu! Så ni kommer inte höra från mig på några dar.. Menmen ni har hållt ut i typ två veckor så ngra dar till skadar ju inte!
Puss puss
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0