Home sweet home

Halloj everybaady!
Ni förstår inte hur TRÖTT jag är just nu.. Ja somnade 12 igår men dt var tur att jag ställde klockan idag vid 12 (tänkte att jag inte skulle behöva göra dt, men gjorde dt ifall att bara) för annars skulle jag sova just nu och säkert 6 timmar till..  TRO mig.. Det roliga är att mina småsyskon fortfarande ligger och snarkar, och de vaknar alltid innan mig.. Så får se när de vaknar och så plussar jag på ngra timmar..
Men iaf, enough about that.. Igår kom jag hem från USA dårå (därför Jetlag:en). Har haft dt awesome i Kalifornien, verkligen awesome. Skrev ju vad vi gjorde i san francisco och när vi va i LA så var vi i Hollywood en dag, var på ett awesome nöjesfällt en dag och lite mer. Sen de sista 5 dagarna var vi på ett resort utanför San Diego. Dt var de dagarna som vi hade sol på riktigt, så då låg jag och köttade i solen.. Men har ändå inte blivit superbrun. Menmen, var brun när vi väl var där. Och nu har dt som gott som försvunnit. Kul! Meeeen aja har inte ork o berätta om aaallt nu för att bilderna inte är uppladdade än.. Så får göra dt ngn annan dag ;)
Kan dock lägga ut de bilder som jag la ut med melles ipa på fejjan när vi väl var där..
Här va efter dagen i Hollywood.. Då satt vi i en taklös- bil i två timmar för att kolla på kändisars hus och då var dt vääääldigt varmt och stekande sol.. så ah, detta är resultatet.
Här va efterrätten som vi åt när vi träffade min syrras kompis o hennes familj i Santa Monica.. Den var gjord för typ 5-6 pers.. Men alla var så mätta efter själva huvudrätten, så vi barn åt typ 3 fjärdedelan och föräldrarna resten.. Och btw, gaffeln är normalstor..
Här va en av steka-vid-poolen dagarna på resorten
Och här va absolut sista dagen.. Man ser kanske inte så bra, men var väldigt röd/brun. Då var dt najs.. Men dt höll ju inte länge..
De var alla bilder for now..
Idag ska jag göra lite saker som jag kan berätta mer om imorrn. Och nu ska jag duscha och lite sånt..
Sååå see yah!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0