Det hade du inte förväntat dig va?

Gissa när jag gick upp imorse? Fucking halv 8.. Kuul. Men min älskade nyblivna 18 åring Millan skulle upp o jobba, o sov hos henne, så dt va bara upp o hoppa!
Nu ska jag berätta om igår. Kunde inte skriva vad jag skulle göra för att en viss person kunde läsa dt här då, o dt skulle ej vart bra! Iaf, igår fyllde min fina Millan 18, o vad fixade vi då till tjejen som alltid vill ha koll på läget och INTE gillar överraskningar: jo en ÖVERRASKNINGSFEST! Det var faktiskt otroligt kul att lura henne och sen se hur SUR hon blev när hon såg oss alla och förstod vad som hände. Hon som bara skulle "ut på middag med familjen", blev liiiiite chockad när hon såg släkt och ungefär 15 kompisar från skolan (och ngra från annat håll) stå där på hennes syrras bakgård. Det var en mycket rolig kväll iaf och av mig fick hon ett par, håll i er nu people, GLOW IN THE DARK Converse! Dom var grymt snygga faktiskt och köpta i USA. Hennes reaktion när hon öppnade paketet var: "Haha, converse kartong....Men vänta what?! Det är ju converse!" Just converse hade hon nog iiiiiinte förväntat sig va..
Tog inge kort på dem.. Men hittade EN bild på modellen på google, som visserligen är bebis size men sådär ser de ut som jag köpte till mill iaf..
Menmen, mer under kvällen åt vi hamburgare o tårta, satt och pratade, badade på bryggan nära millan (hennes syrra bor typ 5 min från millan) och sen kollade de som var kvar (vilket var typ 10 st) på HP 7 hemma hos millan. En mycket lyckad överraskningsfest får jag väl säga att det blev.
Grattis igen babe! Kör hårt ikväll!
Snart kommer det ett till inlägg med USA bilder, så stay tuned.. Lr nåt..
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0