Min fina

Igår var jag alltså och träffade min fina Jossi. Vi träffades i stan tillsammans med Aaron och Elis, och FY FAN vad varmt dt var. Jag ska verkligen inte klaga på att dt är varmt, men igår var dt bara äckligt när vi satt och åt ute i solen. Jag hade alldeles för mkt kläder på mig också.. samt fel kläder..Jag hade på mig mina ljusbruna tygbyxor.. Och man (kanske bara är jag iofs) svettas ganska lätt på baken när man sitter ner och dt är så varmt.. Så ja.. Ni kan ju förstå att dt blev lite pinsamt.. Men som tur var så hade jag en extra tröja som jag hängde runt midjan.. Hehe..
AJA! Enough about that! Efter vi varit i stan så drog vi till ett bad i kallhäll och badade och solade där i flera timmar innan dt blev dags att dra vidare till ett annat ställe i kallhäll för att träffa ngra andra kompisar och grillhänga lite med dem. Var riktigt kul och vi stannade till runt 12. Sen drog jag och Jossi hem till mig och sov här. Mycket nice dag och kväll måste jag säga.
Min fina Josefin
Biff
Cool kille
Fin bild på fina jossi
Nu ska jag duscha och sen ska vi vara hundvakt. Efter dt så vet jag faktiskt inte vad jag ska göra.. Jag vill verkligen kolla på HP deathly hallows part 1 som jag laddade ner för ngra dagar sen, för har typ glömt bort hela filmen.. Måste ju kolla upp mig innan man kollar på part two.. OOOOOOOH, vad jag längtar!! Ska kolla på den i usa.. IMAX madda fakkas!
See yah!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0