Bilder från midsommar och konfirmation

Som rubriken säger så kommer dt här lite bilder från midsommar som jag spenderade först hos min morbror och resten av kvällen hemma hos eve, plus bilder från melkers, min brors, konfirmation.
Midsommar först;
Eve var med hemma hos min morbror också
Min kusin gillar inte mig.. kastar bollar på mig och allt.. hehe.. men den träffade inte mig
Hemma hos eve sen med eve såklart, snyggis elis och sexy mama alex
Jag o snyggis elis
Konfirmation;
(grym tjej)
melker var korsbärarn'
presenter..
På midsommar hade jag håret så att flätorna på båda sidorna syntes, men på konfan la jag över håret på en sida.. Lite variation yah know!
Aja nu ska packa lite mer och vänta på Millis, för vi ska nämligen till mitt landställe i dalarna imorrn med två till pers. Jag, millan och de två andra (Jonte och Lily) bilar upp imorrn så stannar vi där till torsdag. Najs kommer dt bli!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0