home

Hello
Nu (kom hem för ngra timmar sen) är jag hemma från Larsbo. Fast dt blir bara en snabb vistelse i sthlm då jag åker upp igen på lördag. Kanske lite onödigt att åka tillbaka, men tar ju bara runt 2 1/2 timmar till landstället o ville bila tillbaka med mina fina vänner så blev så.
Iaf, har varit ngra riktigt sköna dagar med Millan, Lily o Jonte uppe i dalarna. Allt vi seriöst har gjort är att sova, sola, bada, åka bil, äta onyttigt osv osv.. För hur härligt har inte vädret varit liksom?? Dt har varit härligt i dalarna iaf, venne hur dt har varit här. Men säkert lika najs!
Lägger upp lite bilder imorrn för nu pallar ja inte ladda upp alla.
Får bli en bild på mig o mill för att fylla ut inlägget så får ni massa smaskiga bilder imorrn.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0